فارسی فارسی  English English  

مقالات پذیرفته شده سومین سمینار

 مقالات پذیرفته شده جهت چاپ در مجموعه مقالات سومین سمینار برند در گردشگری

عنوان مقالهنویسنده / نویسندگان
 جایگاه برند گردشگری فرهنگی در توسعه پایدار کشور ایرانسید سعید هاشمی، محمدرضا محبوب فر، جعفر کریمی
برند سازي خلاق و ايجاد مزيت رقابتي در مقاصد گردشگريحسين رحمتيان ،شيوا رحيمي،محمد علي زارع
رویکردی فراگیر بر برندسازی کشور به عنوان مقصد گردشگری :از مفهوم سازی تا عملحسین ایمانی خوشخو، حمید ایوبی یزدی
 نمادسازی شهری؛ ابزاری جهت بهبود اقتصاد شهرحسین محمدپور زرندی، سید محسن طباطبایی مزدآبادی
رتبه بندی ابعاد پنج گانه شخصیت برند در شرکت هواپیمایی ایران ایرتورمصطفی میر، حسین خادم روشنده ، فرشته حسنقلی زاده
ررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای موفق توسعه برند مقاصد گردشگری با استفاده از فرایند AHPسید محمد مهدی صفدرزاده ، نسرین عسگری، سارا مکیان، مهوش رنجبر
رابطه بین ریسک ادراک شده گردشگر و رزرواسیون اینترنتیحسین وظیفه دوست، شادی ادیبی فرد
مطالعه تطبیقی لگو و شعارهای گردشگری بازارهای مقصد و دلایل برند شدن این مقاصد در بازار تجارت بین المللی گردشگریعلی رحیم پور
استفاده خلاقانه از اینترنت در مدیریت و تقویت برند در صنعت گردشگریمهدی دانشوری
برندینگ در گردشگری درمانی با نگاهی به جزیره کیش مهدی رضوی پوری

 تحلیلی ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری  بر اساس دیدگاه گردشگران

مطالعه موردي: مقصد گردشگري رامسر)
مهدي رمضان زاده لسبوئي،

سعيد خليلي، زهرا حیدری