فارسی فارسی  English English  

سمینار و جشنواره برند در گردشگری 1390

 

دومین سمینار و جشنواره برند در گردشگری

2 و 3 آذرماه 1390

سالن همایشهای وزارت کشور

نظر به برگزاری موفق اولین سمینار 2 روزه راهبردهای ساخت برند در صنعت گردشگری در خردادماه 1389 با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با همکاری استادان برجسته بین­ المللی و داخلی، دبیرخانه دائمی سمینار و جشنواره برند در گردشگری با انجام مطالعات گسترده در چهار محور برند مقاصد گردشگری، برند شرکت­های گردشگری، برند ملی گردشگری کشور و نیز برند محصولات، دومین "سمینار و جشنواره برند در گردشگری" را با محوریت ساخت و مدیریت برند در گردشگری با حضور استادان دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشکده گردشگری بارسلون (CETT)، دانشگاه آسیا اقیانوسیه ژاپن (APU)، دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس (EMU)، دانشگاه جزایر بالریک اسپانیا (UIB)، انجمن علمی گردشگری ایران، انجمن علمی بازاریابی ایران، انجمن متخصصان گردشگری ایران و سایر تشکل­های صنفی و تخصصی برگزار می­نماید.

جزئیات سمینار و جشنواره برند در گردشگری

اهداف سمینار

  •       ساخت و مدیریت برند مقاصد گردشگری
  •       ساخت و مدیریت برند شرکت­های بزرگ و کوچک گردشگری
  •       ساخت و مدیریت برند محصولات گردشگری