فارسی فارسی  English English  

نگاهی بر سمیناربرند در گردشگری1389

 

 اولین سمینار برند در  گردشگری

19 , 20 خردادماه 1389

سالن همایشهای وزارت کشور

دبیرخانه دائمی جشنواره برند در گردشگری در نخستین گام و به جهت آشنایی بیشتر مدیران و دست اندرکاران صنعت گردشگری کشور با مفهوم، جایگاه و استراتژی های برند سازی در این صنعت، سمینار تخصصی شناخت راهبرد های ساخت برند در صنعت گردشگری را در 19 و 20 خردادماه 1389 در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار نمود.

این سمینار با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مشارکت دانشکده­ی گردشگری بارسلون (CETT) ، دانشگاه آسیا و اقیانوسیه ژاپن(APU) و حمایت بسیاری از شرکت­های معتبر صنعت گردشگری کشور و با حضور دانشجویان، استادان، مدیران دولتی و خصوصی صنعت گردشگری برگزار گردید.

محورهای اصلی این سمینار عبارت بودند از:

  •       راهبردهای ساخت برند گردشگری برای کشورها
  •       راهبردهای ساخت برند برای شرکت­ها و موسسات فعال در صنعت گردشگری
  •       راهبردهای ساخت برند برای محصولات گردشگری
  •       ارائه مطالعات موردی از سوی چند برند موفق در صنعت گردشگری
  •       برگزاری میزگرد بررسی راهبردهای ساخت برند در صنعت گردشگری: چالش­ها و چاره­ها

و مقاله­ های تخصصی ارائه شده در سمینار عبارت بودند از:

  •       استراتژی­های ساخت برند برای شرکت­های کوچک و متوسط (SMEs) (پروفسور جان مالکوم کوپر)
  •       مدیریت برند در صنعت گردشگری (دکتر احمد روستا)
  •       روش­های ساخت برند برای کشور ها: مطالعه­ی موردی اسپانیا (پروفسور رامون سرات مولا)
  •       برند سازی ابزاری موثر برای جایگاه سازی هتل­ها (پروفسور فدریکو بلونی)
  •       ساخت برند شرکت های گردشگری : مطالعه موردی ژاپن (دکتر کاظم وفاداری)
  •       آسیب شناسی فقدان برند و تبلیغات در صنعت گردشگری (دکتر محمود دهقان)
  •       راهبردهای ساخت برند گردشگری در ایران (فرزاد مقدم)
  •       برند ملی، از پرده­ی نقره­ای تا مقاصد سبز (مسیح شریف)
  •